Bangkok The End

3 mei 2018 - Bangkok, Thailand

Zo vliegen er gewoon twee en een halve week voorbij. Vandaag al weer onze laatste dag in Bangkok gehad. Morgen vliegen we weer naar huis. Gelukkig hebben we nog wel bijna de hele dag hier. Maar of we veel gaan doen, ik denk het niet.Een beetje bij het zwembad hangen meer zal het niet worden.

Vandaag hebben we ons ook al niet echt heel druk gemaakt. We zijn vanochtend richting het MBK vertrokken. Eerst nog langs het Bangkok Art and Cultural Center gelopen. We gaan nog een beetje kunst spotten. Altijd leuk toch. Na een uurtje hebben we het wel gezien het is niet al te groot, maar wel hele mooie stukken gezien.

Daarna door naar het MBK de laatste spullen inkopen om mee te nemen. Tevens nog even een hapje te eten. Helaas viel dit niet goed, dus verplicht terug naar het hotel. Het bleek inmiddels buiten te regenen. Jammer, want we hadden nog even aan het zwembad willen liggen.

Gelukkig tegen de tijd dat we terug waren bij het hotel werd het droog. Mijn dumping was inmiddels ook weg getrokken. Dus zwemkleding aan, en aan het water zitten.

We hebben dit tot een uur of vijf vol gehouden. Als de zon er weer is, dan verknetter je ook meteen goed! Dus smeren maar weer. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het MBK om de laatste dingen te kopen en voor de aller laatste keer daar een hapje te eten.

Morgen is het echt voorbij dan gaan we naar huis. Iets waar we toch ook wel weer zin in hebben. Terug naar de kinderen en de diertjes. Maandag begin ik aan mijn nieuwe uitdaging. En gaan we weer hard sparen voor de volgende mooie verre reis. Waar die heen zal gaan? Wij hebben wel al wat ideeën. Dus wie weet, word vervolgd.

1. Els:
    3 mei 2018
    Een goede reis terug! We zullen jullie wachten. Knuffel!
  2. Nuno:
    3 mei 2018
    Goede en veilig terugkeer !!!!
  3. Joke Nootenboom:
    3 mei 2018
    Ik heb genoten van de reisverslagen, Jullie hebben veel gezien en gedaan, Echt een reis om op terug te kijken, goede vlucht morgen!! Xx