Onderweg naar Thailand

16 april 2018 - Düsseldorf, Duitsland

Gisteren was het zo ver, Backpacks gepakt, afgezet door Ramon op Station Alexander en onderweg naar Doetinchem met de trein. Via een omweg aangezien er flink aan het spoor gewerkt werd. De rest van de dag de vakantie ingeluid met het gezelschap van Gert en Els onder het genot van een ijsje van Friûl. De vakantie kan na maanden eindelijk beginnen.

De nacht was onrustig beide meerdere malen wakker geworden. Uiteraard net voor de wekker wakker. Gert heeft ons net afgezet op vliegveld Düsseldorf en we zijn ingecheckt. We hebben wat gegeten en we wachten nu op boarding. We zijn er klaar voor nog een korte tussen stop op Abu Dhabi en dan... HALLO Bangkok.

1. Joke Nootenboom:
    17 april 2018
    Oke,nu is het voor mij een beetje completer, ik had alleen een foto gezien op een station, ver niets , Nu snap ik de reisroute! Veel plezier! Wist eigenlijk ook niet meer dat bestemming Thailand was, Maar je had het een tijdje geleden gezegd!
  2. Ans van Maassen-verbeten:
    Heel veel plezier, dat wordt genieten!
  3. Tin:
    17 april 2018
    Leuk om mee te lezen
  4. Ria Verhoeff:
    Leuk! Ik ga jullie volgen hoor!